Din gammla fjortis morsha!

Förvänta dig inte något! 
 För du kommer inte få nånting av mig över huvetaget!
   Varför ska jag ge dig ens ett grattis när du inte ringer när man fyller år. Och du säger att allt är så jävla bra nu, bara för att du inte har mig hos dig! De var inte bara fel på mig. De var fel på dig med STOOOOORAA PROBLEEEM!! 
Jag tycker synd om dom du bor med, och du kanske har de bra inte fan vet jag, jag bryr mig inte! Men vänta bara du kommer inte ha nånting kvar snart, när alla får reda på hur du egentligen är. 
Jag kan ju säga en sak! Du har en jävla tur att jag inte är hos dig nu!
Vem vet, du kanske hade legat i en grop 3 m under jorden då efter som de var ju så nära sist.  Nej jag vill inte att de ska bli bra mellan oss!
JAG HATAR DIG!  Och snart får väl nån ett samtal från michelle om att du har slängt ut henne med! Vad skulle hindra dig?
Du har ju kastat ut daniel, carro o mig. Nu äre michelles tur, och om 3 år äre Angeliques tur.
Fyfan jag kan inte fatta att Mattias kan ha kvar dig, men han har väl inte sett ditt riktiga jag än. Men vänta du bara, snart kommer han få de. De ska jag se till! HÄMDEN ÄR LJUV! Nu äre min tur o sabba för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0